torstai 25. huhtikuuta 2013

Hyvää kesää!




Olette viime aikoina saaneet katsella lähes samanlaisia kuvia lähes saman näköisistä villaisista kaulahuiveista vuodenaikana, jolloin niitä ei enää voi käyttää. Työt ovat olleet aikaa vieviä, ja uutta esiteltävää on ollut vähän. Neulon edelleenkin, nyt kevyemmistä langoista, ja työt valmistu(ne)vat aikanaan.

Koruja valmistuu tasaiseen joskin harvaan tahtiin ja harvemmin enää itselleni. Teen koruja lähinnä lahjoiksi ja olen tuntenut ne niin henkilökohtaisiksi, etten ole ollut innostunut esittelemään niitä täällä.

En ole koskaan tehnyt tarkoituksella mitään ainoastaan ja nimenomaan saadakseni sisältöä blogiini. Päinvastoin, blogi syntyi harrastusten ympärille. Olen käsitöitten lisäksi kiinnostunut kovin monesta asiasta.

Tällä hetkellä minulla ei ole teille mitään uutta tarjottavaa, joten otan aikalisän tämän blogini kanssa. Asiaan ei sisälly mitään dramatiikkaa, nyt vaan tuntuu tältä.

Toivon, että minulla olisi viimeistään syksyllä jotain uutta esiteltävää ja ettei blogini olisi niin paksun pölykerroksen peittämä, että te sen vielä löytäisitte.

Sydämellinen kiitos seurasta ja hyvää kesää! Juuri Sinulle

                                     




28 kommenttia:

  1. Aion pysyä linjoilla vielä syksylläkin ;-D.Hyvää kesää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Merja :) Minä aion roikkua sinun linjoillasi läpi kesän. Ja jos lomailet, blogissasi on paljon mielenkiintoista luettavaa uudelleen ja uudelleen.

      Poista
    2. Kiitos Ania ;-D. Ja samat sanat, täällä blogissasi riittää kyllä katseltavaa ja luettavaa koko kesäksi!

      Poista
  2. Oikein ihanaa kesää sulle :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisinpa muuttaa johonkin sinun pienistä keramiikkamökeistäsi. Ihanaa kesää!

      Poista
  3. Tämä oli ns huono uutinen, mutta tämmöistä puuhaa tulee tehdä halusta eikä pakosta, joten ymmärrän kyllä. Tämä on paras blogi ikinä. Johtuu varmaanniin siitä, että meillä on kovin samanlainen maku ;). Toivon siis sydämestäni, että palaat syksyllä!
    Hyvää ja aurinkoista kesää toivottaapi Ailakki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tämä on ihan hyvä uutinen, Ailakki ystäväni :) Ei minun bloggaushalut ole menneet, minulla vaan ei yksinkertaisesti ole mitään blogattavaa ja tuntuu kurjalta, että joku mahdollisesti odottaa uutta ja käy kurkkaamassa tyhjää :(

      En voi kuvitella tekeväni korua tai yleensä mitään vaan sen takia, että voisin esitellä sen täällä blogissa. Kyllä minä kaikki lahjakorutkin kuvaan ja ehkä esittelenkin sitten joskus myöhemmin. Neuletyöni ovat saaneet omiin taitoihin suhteutettuna suuruudenhullun mittasuhteet: enää ei sukkaset riitä. Kesken on mm. neuletakki ja, jos tulee hyvä, teen toisen ja kolmannenkin. Ne vaan valmistuvat niin hitaasti.

      Toivon, että syksyyn mennessä olisi jotain valmista. Muutoin menen tohon meren rantaan ja kuvaan vaikka rantakiviä - ja voin minä niitä kuvata muutenkin ;)

      Kiitos ihan hurjan paljon kauniista ja kannustavista sanoistasi ja oikein ihanaa kesää sinulle!






      Poista
  4. Kuten Ailakki, minäkin tulin surulliseksi ja haikeaksi. Vaikka voin ymmärtää hyvin päätöstäsi, oikeastaan arvotan sinua entisestään sen vuoksi. Ei ole mitään järkeä tehdä jotain tai ostaa jotain pelkästään siksi, että sen saa esiteltyä blogissa (näinkin olen kuullut tehtävän)

    Kiitos tähänastisesta, lupaan että silti käyn täällä katselemassa taaksepäin. Vaikka uusia postauksia ei hetkeen tulisikaan, tyhjää täällä ei ole koskaan;)

    Toivon, että vietät oikein rentouttavan ja onnellisen kesän. Toivon myös, että palaat rantakivikuvien kanssa, kun on sen aika.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Surullinen et saa olla, Preferita. Haikeutta tunnen minäkin, sillä tiedän näin menettäväni osan lukijoista, juttukavereista, blogiystävistäni. Kenestäkään ei kuitenkaan voi pitää väkisin kiinni.

      Kiitos toivotuksista - ja mehän tavataan tuolla linjoilla pitkin kesää!

      Poista
  5. Voi harmi, sun blogi on yksi kauneimmista mitä tiedän!
    Ymmärrän kyllä syyt ja jään innolla odottamaan syksyn paluuta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! Nautitaan nyt valosta ja tulevasta kesästä ja kerätään energiaa sitä kauuuuukaista syksyä varten. Toisaalta, aika menee kauhean nopeasti. Mun täytyy ruveta nopeasti keräämään aineistoa ;)

      Poista
  6. Kiitän sinua tähän astisista postauksista! Ja lupaan palata tänne aina silloin tällöin katselemaan noita vanhoja ihanuuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minä kiitän sinua, Leena, että olet jaksanut seurata mukana. Varmaan käyn kurkistamassa "käyriä" silloin tällöin, onko peli kokonaan menetetty ;) Oikein hyvää kesää toivotellen!

      Poista
  7. Kiitos Sinulle! Kunnioitan päätöstäsi enkä ruikuta turhia :) Jos joskus päättäisit lopettaa tämän blogin päivityksen toivoisin, että se jäisi löydettäväksi ja katseltavaksi ja nautittavaksi siitä huolimatta. Mielestäni blogisi on ainutlaatuinen enkä ole löytänyt mitään vastaavaa. Se on ultratyylikäs ja valokuvasi ovat huikeita. Kuten olen aiemminkin täällä vuodattanut, on blogisi minun blogiesikuvani :) Joten todellakin hyvää kesää Sinulle ja toivottavasti syksyllä "tapaamme" näissä merkeissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sinulle, uskollinen lukija ja kommentoija! Ei minulla ole mitään syytä sulkea blogia. En ole suuttunut tai loukkaantunut mistään, minua ei myöskään ole kohdeltu huonosti. Ei tämä blogi ole maailman vakavin asia, korkeintaan joku juttu voi vähän nolottaa, jos olen hiukka itsekriittinen.
      Olen hämmentyneen ylpeä sanoistasi ja tietenkin hurjan iloinen, jos olen osannut viihdyttää sinua ja muutamaa muutakin. Vietetään leppoisan mukava kesä :)

      Poista
  8. Oikein hyvää kesää sinullekin, ania!
    Tuntemuksesi ovat minullekin niin tuttuja. Taukoa kannattaa pittää, kun siltä tuntuu! Olen varma (tai oikeammin totisesti toivon), että syksyllä olet taas bloggaustuulella. Toivon sitä itsellenikin.

    Ruinaan silti, että etkö voisi näyttää sen "tuhatlankaisen", jota olet neulomassa ;-)
    Oma projektini etenee etanan vauhdilla, mutta eteenpäin kuitenkin.

    "Ystävä on sellainen, jonka tietää olevan olemassa, vaikkei siitä kokoaika kuule".
    ...mutta kyllä sitä silti ikävä tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ystäväni! Jos ja kun ei ole mitään annettavaa, on laitettava lappu luukulle. Ainahan tarinaa voi vääntää vaikka aidan seipäästä, mutta olen yrittänyt pitää juttujeni rönsyt edes joissain rajoissa.

      Tumma "tuhatlankainen" on valmis ja näyttää kaksiväriseltä liukuvärjätyltä. Langoissa on vain sävyeroja. Kuvaan joku päivä ja laitan vaikka tuonne TAKASIVUlle piiloon katseilta.

      Olen päivittänyt blogiani jo muutaman vuoden säännöllisesti, joten outoa tulee varmasti itselläni olemaan ja ikäväkin. Saas nähdä, miten pärjään :(

      Poista
    2. Lähikuva "tuhatlankaisesta" (520/5) Neuleita-osiossa. Kuvan oikeassa reunassa näkynee parhaiten värityksen liuku. Havainnollisempia kuvia sitten syssymmällä :)

      Poista
  9. Tauko ei herätä suuria suruisia aatoksia tai haikeutta sinänsä. Täällä on ihana käydä katselemassa uusia ja vanhoja tuotoksia. Blogisi on kaunis ja tyylikäs, ilo silmälle - koruistasi puhumattakaan. Neulomiskärpäsenkin olet saanut lennätettyä tänne meille.

    Pääasia ovat kumminkin ne tuotokset, eikä niinkään bloggaaminen. Bloggaus on mukava sivutuotos. Minulla on blogisi listalla, joten het'oitis kun uusi postaus tulee, ryntään tänne ihastelemaan. Älä siis liikaa vedä johtopäätöksiä blogikäppyröistä ;-)

    Oikein ihanaa ja rentouttavaa kesää sinulle, ania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan samaa mieltä asian ytimestä "bloggaus on mukava sivutuotos". Juuri näin. Olen itse saanut inspiraatioita, iloa ja uusia ystäviä monesta blogista ja toivon, että olen edes vähän osannut myös antaa takaisin. Siitähän tässä on kyse.

      Jos blogi täytyy myöhemmin kangeta ylös maan raosta eikä se enää ketään kiinnosta, sitten ryhdyn aktiiviseksi lukijaksi. Aika näyttää. Mulla on ollut tosi kivaa teidän kanssanne. Kesä antaa vielä odottaa, mutta tämä valoisuus on ihan parasta!

      Poista
  10. Harmittavahan tämä uutinen on, mutta hyvin ymmärrettävä. Palaan syksyllä ehdottomasti blogisi pariin katsomaan mitä olet saanut aikaan. Oikein ihanaa kesää sinulle Ania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh ja pöh ja kiitos Rosalii :) Pää kihisee ideoita, laatikot tarvikkeita. Vähän absurdi tämä mun yhtälöni on: nyt olisi valoa kuvata vaan ei kuvattavaa. Tai no, olis mulla uusia kynsilakkoja ;)

      Poista
  11. Hei,
    olen ollut blogisi uskollinen ystävä jo pitkään ja koskaan en ole mitään kommentoinut!
    Nyt ajattelin sen tehdä ja toivottaa Sinulle oikein ihanaa kesää. Meidän kuuluu tehdä niitä asioita, jotka ovat itselle kaikkein mieluisimpia ja iloa tuottavia, ei pakkopullaa. Varsinkin, jos kysymys on harrastuksesta. Elämään kyllä kuuluu sitäkin, että jotakin ei-niin-kivaa on kuitenkin pakko tehdä.
    Jään ilolla odottamaan uutta tulemistasi.. Ja jos sinusta ei kuulu, kestän senkin.
    Toivottavasti vanhat postauksesi on löydettävissä, sillä siellä on ihania kudontaohjeita.
    Lämpimin terveisin Mervi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, Mervi, ja siitä, että olet seurannut mukana. Oikeassa olet, elämään kuuluu sitäkin, että jotakin ei-niin-kivaakin on pakko tehdä. Jotkut postaukseni ovat olleet sisällyksettömämpiä kuin toiset, mutta aina olen ajatellut lukijaa. Arvostan teitä niin paljon, etten halua tarjota mitään väkisin väännettyä palstan täytettä. Mulla on täytynyt olla itselläni ainakin hauskaa postausta väkertäessäni (jos sisältö on ollutkin laihaa), minkä uskon ja toivon välittyvän myös teille lukijoille.

      Kaikki blogia pitävät tietävät, ettei bloggaaminen ole pelkästään jakamista, antamista omastaan. Ainakin minä olen blogin myötä myös saanut paljon. Iloa, ystäviä. Kovin vapaaehtoisesti en teista luovu!

      Poista
  12. Oikein Ihanaa kesää Sinulle! Palaan varmasti katsomaan mitä syksy tuo tullessaan ja saahan täällä käydä kurkkimassa "vanhoja" postauksia :) Kuvasi ja työsi ovat niin kauniita, että tätä katselee ja lukee ilokseen muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään vappupäivänä onkin ensimmäinen melkein kesäpäivä. Tästä se lähtee ja leviää pohjoisemmaksikin Suomea. Kiitos toivotuksista Sari ja ihanaa kesää myös sinulle ja hellyyttäville karvaturreillesi. Meillä on hoidokki tämän viikon vieraisilla ja ohjelmassa on mm. pesua ja turkin trimmausta kesäkuntoon.
      Toivottavasti en ihan lässähdä näitten näpertelyjeni kanssa, että on sitten tuonnempana jotain, mistä jutella.

      Poista
  13. Olen ollut omasta blogista tauolla ja nyt sieltä pölyjä pyyhkiessä muistin tulla pitkästä aikaa kurkkaamaan kuulumiset.

    Ihanaa kesää sinulle ania! Toivottavasti syksy tuo tullessaan uuden innon ja käsityöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Henna, oikein ihanaa ja aurinkoista kesää myös sinulle!
      Tavataan taas lomien jälkeen :)

      Poista