keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Enkelin siipi

Minulla on uusi koru!
- Koruntekijä voisi sanoa noin vaikka joka päivä, jos olisi ahkera - ja tekisi koruja vain itselleen.

Olen ostanut koruni korukaveriltani Magsilta. Hän on tehnyt jotain hirmu kaunista ja herkkää. Jälleen kerran. Korua ei ole tehty nimenomaan minulle, me vaan sattumoisin löysimme toisemme. Siipi ja minä. Tai ei sattumoisin, tässä on kyllä jotain ihmeellistä mukana.



"Kaulakoruun valikoitui siis kauniita pieniä viistehiottuja akvamariineja, makeanvedenhelmi-perhoset, erikoinen riipus on fluoriittia, jonka toisessa reunassa näkyy hohtavia kiteitä. Riipus on mielestäni aivan enkelinsiiven muotoinen. Kaikki metalliosat ovat kirkasta hopeaa."/ Mags



"Itki tyttörukka tuhansin kyynelhelmin,
paikalle saapui enkeli kultasiivin.
Lohdun toi ja siivellään silitti tytön selkää,
sanoi vieressä olen, elä enää pelkää..."
/ Piia (luvalla)







Tarvitsenko enää yhtään mitään?






Kiitos, Mags!

4 kommenttia:

  1. Kiitos, @nia-kulta!
    Kunpa joskus oppisin kuvaamaan korujani yhtä kauniisti kuin sinä <3 <3

    VastaaPoista
  2. Mags, kiitos itsellesi. Olen niin onnellinen korustani!
    Kiitos toivotuksestasi, Helmilankaa. Toivoisin korun suojelevan tällä hetkellä erityisesti erästä läheistäni.
    Henna, samaa mieltä <3

    VastaaPoista