keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Ruuvit löysällä,

tai ainakin prikat irti!

Työt ja muut jutut häiritsevät koruharrastusta, joten ei ole uutta korua esitellä. Koruja on työn alla kaiken aikaa, ja valmistuneet eivät halua tulla esitellyiksi - vielä.

Noh, joka tapauksessa posti toi yhtenä päivänä mulle pienen, ihanan paketin. Kiitos Miilia!




Paketti oli painonsa arvosta kultaa... siis hopeaa:





Mun mielestä nää hopeaprikat on ihan hirveän ihania! Eikä mulla ole aavistustakaan, mitä näistä teen 8(

3 kommenttia:

  1. Hih, paketti oli eksynyt tänne... Minä muutaman vuoden noita hopeita hillosin, joten ne on nyt ihan käyttövalmiita ;) Etköhän sinä niistä jotain keksi kunhan ehdit.

    VastaaPoista
  2. No kyllä sä vielä keksit ;) Ihania ovat, olen samanlaisia käyttänyt helmihattuina korvakoruissa.

    VastaaPoista
  3. Kiitokset vieläkin, Miilia. Pidän prikkoja tossa esillä, niin pysyy aihe akuuttina, ja ehkä minulle kirkastuu jotain. Ei siis enää minnekään hillokellariin.
    Anu: juu, jotain helmihattujuttuja olen ajatellut. Äärimmäisessä umpisolmussa voin vielä muokata niitä kuoppa-alasimessa vähän koverammiksi. Mut on ne vaan niin ihania <3

    VastaaPoista