tiistai 4. elokuuta 2009

"Dear Ania,

Thank You, Scott David" - Näin signeeraa Scott David Plumlee kirjansa 'Chain and Bead Jewelry Creative Connections'. Thank You, kun ostin kirjasi. Olenpa hyvä vain.




Vielä en osaa sanoa tästä 'the 2nd bookista' sitä tai tätä. Kirja on pehmeäkantinen ja painettu kauniille satiinipintaiselle paperille. Muutama mielenkiintoinen juttu ainakin näin äkkiseltään selattuna. Minulla ei ole Plumleen aiempaa kirjaa, joten vertaaminen nro 1:een ei onnistu.
. . .

Jotenkin olen mieltänyt nämä voikukan huitulat alkukesään. Nyt on elokuu ja vielä niitä löytyy. En oikeasti tiedä kukista mitään - muuta kuin että ovat kauniita, suorastaan ihania. Lienette noteeranneet ihastukseni.




Rupesiko aivastuttamaan?

11 kommenttia:

  1. Hälläkin on kirja! :) Mulle tuli toissavkolla. Mielenkiintoinen on tietyllä tapaa.

    VastaaPoista
  2. Haituva-voikukat on mun suosikkeja ;-D Onko hyvä kirja? Oon vasta harkinnut sitä...

    VastaaPoista
  3. Mags, raportoin sinulle tutustuttuani paremmin. Hyvä kirja on varmasti, mutt olenko juuri minä täydellinen kohde teokselle, vatii lähemmän tarkastelun. Mukana on myös ketjunteon perusjuttuja, joten kirja sopii ihan aloittelijallekin. Kirjan tekijällähän on vimma yhdistää ketjuun kiviä - ja on se vimma monella muullakin ; ) Ja jos ei ole, niin tulee kirjan kuvia katsellessa.

    VastaaPoista
  4. Siinallahan on ollut kirja jo pari viikkoa tyynyn alla ja lienee tehnytkin jo kaikki ihanuudet. Vai?

    VastaaPoista
  5. Upeita kuvia,millä kameralla kuvailet ? :)
    p.s tekisi mieli saada itelleen jokainen tekemäsi koru

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiitos. Kamerani on Canon EOS 450D. Olen aika suppeakatseinen, mitä tulee kuviini - macro on suoraan sanoen liimautunut kiinni. 50-millinenkin on, josko sen vaihtaisi kameraan välillä, jotta lopputulos olisi vähän laajakatseisempi.
    Kiva, että olet löytänyt korutkin täältä sälän keskeltä - ja ihanaa, että vielä pidät niistä :)

    VastaaPoista
  7. Mulla on Plumleen ykköskirja, ja kun netissä kattoin tätä uutta, tuli mieleen, ettei sitä kai ykkösen ostajana kannata hankkia - tais olla pari, kolme täysin uutta juttua, muut varioituja vanhasta. Vaan voin olla täysin väärässä.

    Mutta kyllä ania sun kuvat on sitten niin ihania (toistanko mä itseäni?)!

    VastaaPoista
  8. PikkuMyy: voin hyvinkin olla samaa mieltä kanssasi. Ja tuskin Plumlee esim. vasta tähän kakkoseen olisi lisännyt tietoja perustekniikoista. Aivan hellyyttävää on mm. korvakorukoukun taivutuskoordinaatit. Että koukun korvan taakse jäävän piikin pään taivutuskulma pitää olla 30 astetta - ettäs tiedätte. Kiva olisi kuulla jonkun molemmat kirjat omistavan mielipide.
    Kiitos kuvakommentista. En minä kyllästy kuulemaan :)

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva, että perustit blogin niin upeita korujasi ja luontokuviasi voi ihastella yhdessä osoitteessa. Sanoinkuvaamattoman upeita kuvia! :)
    Näitä katsellessa tulee hirveä hinku hommata omaankin järkkäriin macro-objektiivi. ;)

    VastaaPoista
  10. Hah, mä mitään ole ehtinyt tehdä :D Selkääni vain poden... Mutta kirja on mielenkiintoinen, vaikka vain selauskirjana :)

    VastaaPoista
  11. Kiitos Petra :)
    siina*k: Toivottavasti selkävaivat ovat jo eilisiä, toissapäiväisiä - ja kanssasi samaa mieltä kirjasta.

    VastaaPoista